Delete
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Delete

Finnish World of Warcraft Guild
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sensitiivi

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Sensitiivi

Sensitiivi


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 01.04.2008
Paikkakunta : Pori

Sensitiivi Empty
ViestiAihe: Sensitiivi   Sensitiivi Icon_minitimeMa Toukokuu 05, 2008 2:51 pm

Elikkäs eilen ku luin gmotd "JOSSEI OLE PAIKALLA GKICK" heräs ajatus et taidan kirjottaa tänne jotai.

Niinku varmaa monet (kaikki) on huomannu ei oo näkyny raideilla paljoo (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).
Vähä motivaatio hukassa raidaukseen töiden takia, joka pvä 7-16 töitä ja oon kotona about 5 aikaa ni ei siinä hirveesti sen jälkee innosta alkaa raidaamaan enää yömyöhään. Toki poikkeuksia löytyy mut hyvi harvoin ehtiny raideille tosiaan.

Jos joku on sitä mieltä et musta ei oo mitää hyötyä killalle ku vaa levutan palaa / puhun paskaa gchatissä saa mut potkia killasta pois, sillä enhä mä hirveesti killan progressia auta jos totta puhutaan.
At the moment mun pelaaminen on melkolailla vaa sosiaalista / huviksee pelaamista koska ei tosiaan innosta pitkän työpäivän jälkee alkaa tekee toista "työpäivää" raidaamalla loppuillan.

Olis harmillista lähtee killasta menee vaa siks et en ehdi raideille koska monta hyvää tyyppiä killassa joihin oon tutustunu täs pienin ajan sisään.

Mutta joo, jätän asian officereille et saako pysyä killassa vai ei.

-Senssi-
Takaisin alkuun Siirry alas
Kongol

Kongol


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 24.03.2008
Ikä : 36
Paikkakunta : Pori

Sensitiivi Empty
ViestiAihe: Vs: Sensitiivi   Sensitiivi Icon_minitimeMa Toukokuu 05, 2008 6:18 pm

imo voit kyllä jäädä - kert ei susta mitään haittaakaan oo ollut ja oot kerran ain ilmottanut syyn mikset tule raidille - sekin parempi imo senkuin et sanoisit tulevasi ja sit jättäsit saapumatta paikalle kun pitäis alkaa raidata (kuten monet ovat tehneet)

mut joo officerithan sen lopulta päättää
Takaisin alkuun Siirry alas
Karvaranne




Viestien lukumäärä : 30
Join date : 11.04.2008
Ikä : 44
Paikkakunta : Lappeenranta

Sensitiivi Empty
ViestiAihe: Vs: Sensitiivi   Sensitiivi Icon_minitimeTi Toukokuu 06, 2008 9:57 am

Kongol kirjoitti:
imo voit kyllä jäädä - kert ei susta mitään haittaakaan oo ollut ja oot kerran ain ilmottanut syyn mikset tule raidille - sekin parempi imo senkuin et sanoisit tulevasi ja sit jättäsit saapumatta paikalle kun pitäis alkaa raidata (kuten monet ovat tehneet)

mut joo officerithan sen lopulta päättää

Joo yhdyn kyllä tuohon. Kyllähän ne kiireet helpottaa joskus aina ja sitten taas raidaus maittaa! Eihän se toteudu koskaan, että olisi se 40 aktiivia 24 / 7 valmiina raidaamaan. Kuten itsekkin oon aina informoinu, milloin arviolta oon vapaa menoista. Kuten viime viikko, ilmotin ajoissa milloin oon taas kuvioissa mukana, arvio oli Su / Ma, toteutuma meni maanantaille Smile.

Ilmeisesti sunnuntaina jäi se 2 hinaajaa uupumaan? Noissakin keisseissä ois hyvä olla jollain miun luurin numero ni voi soittaa ja kysyy et mikä on keissi, eletään kuitenkin eräänlaisessa sivistysvaltiossa niin tekniikka on sillä asteella et kaikki tavoittaa jollain keinolla. Toinen on, et kuka uskaltaa miule soittaa, tosin en mie kait nii pelottava oo Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Darghan

Darghan


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 25.03.2008
Paikkakunta : AA - Aurajoen atleetit

Sensitiivi Empty
ViestiAihe: Vs: Sensitiivi   Sensitiivi Icon_minitimeTi Toukokuu 06, 2008 1:51 pm

Senssi sähän et sit lähe minnekkää okmo?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sensitiivi Empty
ViestiAihe: Vs: Sensitiivi   Sensitiivi Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sensitiivi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sensitiivi - Mage (ACCEPTED)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Delete :: Delete :: Poissaolot-
Siirry: