Charrun nimi?: Khorak
Ikä?: 15 (2kk pääst 16 :p)
Classi ja race?: Druidi - Taureeni
Spec?: Resto/Feral kun molempiin on samantasoinen geari.
Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: juu
Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-22:00/23:00) sinulle?: kylä sopii hyvin. ehkä välttämättä ihan jokaisena päivänä ma-pe en saata päästä mutta ainakin 4 päivää niistä 5 varmasti
Professionit?: LW 323/375
Raidikokemus: MC, Onyxia, ahn'qiraj, zul'gurub, kara, gruul
ex. killat: tbc:n aikana ei mitään mainitsemisen arvoisia pve kiltoja
Armory-link:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Khorak en tiedä mitä gearia tuossa sitten tulee näkymään. kuitenkin molemmat gearit ovat lähestulkoon "saman värisiä" :p
Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Olen tosiaan tuon hunTard Blutsin broidi. olen hyvä ja käsivällinen pelaaja ja löytyy tosiaan kokeumusta vuosienkin takaa joten lähes kaiken tarpeellisen tiedän :> tosiaan on vähän ollut wowin kanssa lamaa tässä puolisen vuotta mutta nyt alko kiinnostamaan ja vielä kun kiltaan pääsisi no johan pomppaisi :d. tosiaan ei tule "aiti käskee lopettamaan" tilanteita vaan voin olla sen ajan aina mistä on ollut puhe. 10 eteenpäin en kyllä voi mitenkään olla koska koulussa pitäis käydä yms. geari tosiaan on vähän puutteellinen mutta siitähän se parissa kara/gruul runissa paranee huimasti. tosiaan voin lähteä rakentamaan tankki taikka resto gearia kun molemmat ovat samalla tasolla. että mikä vaan teille sopii parhaiten tällä hetkellä. ja enskoja ei vielä ole tullut hommattua hirveästi kun geari on "kasvamis" vaiheessa. mutta tulossa on
. tuossa vähän aikaa sittenhän olin teidän kara runilla hiilerin paikkaa pitämässä että jotain joku saattaa muistaa. ventti ym. paskat löytyy kuin myös addonit. headsetissä jotain vikaa tällä hetkellä että rätisee niin prkeleesti että puheesta ei kuulemma saa selvää. mutta kuulen ainakin ja yritän saada hommattua uuden mahd. pina