| 70 Warlock | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Markz
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 18.05.2008
| Aihe: 70 Warlock Su Toukokuu 18, 2008 6:34 pm | |
| Charrun nimi?: Markz Ikä?: 20 Classi ja race?: Warlock Orc Spec?: 41/0/20 Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: Kyllä Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-22:00/23:00) sinulle?: Sopii minulle, ellei sitten muuta ilmene josta tietenkin ilmoitan etukäteen mahd. nopeasti. Professionit?: Tailoring / Enchanting (Ench. 264) Raidikokemus: Raidikokemusta löytyy kaikkialta, SSC:stä hydross ja lurker, TK:sta VR, Al'ar ja muutama runi astrolle, ja sitten tietenkin nämä kara ja za runit. Gruul ja magtheridoni myös alhaalle menny. ex. killat: Olin ennen Laughing Skull serverillä pelaamassa Vastarinta killassa, sitten tällä ravencrestillä olen ollut iWin industryssä, Brutality ja nyt olen tällä hetkellä Reflect the Stormissa mutta siellä on menossa niin inaktiiviseksi tuo touhu etten haluaisi siellä enään olla. Armory-link: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=MarkzMuuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Olen 20 vuotias huumorintajuinen ja sosiaalinen sälli, puhun yleensä liikaa, mutta raideissa kuuntelen ja olen hiljaa, ellen sitten huutele jos jotkut ei jotain satu huomaamaan. Minulla on erittäin vakaa netti ja perushyvä kone, joten eiköhän raidaus onnistu. Gearista sen verran että tiedän etten ole hitcapped, mutta olen päivittäin hakkaamassa matskuja ja runeja että saisin sen kiinni. Ystävällisin ja kesäisin terveisin Markz | |
|
| |
Nalkkis Officer
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 25.03.2008 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: 70 Warlock Su Toukokuu 18, 2008 8:14 pm | |
| Erittäin hyvän appli, gearissakaan ei ole paljoa valittelemista. Kyllä yksi warlock vielä mahtuu. Sisään mun puolesta | |
|
| |
Celi
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: 70 Warlock Su Toukokuu 18, 2008 8:22 pm | |
| Tässä pitäisi kai warlockina itkeä kilpailun lisääntymisestä, mutta on sen verran hyvä apply oli kyllä, etten taida. Ja jos Livinkikin on lopettamaan päin, niin eiköhän meille yksi warlock mahdu. Gearissa tosiaan ei suuria murinan aiheita, vissiin pvp robe päällä, kun resigemit ja -encha. Ja oimitenmukavaa, ei talentsupojoja healthstonessa niin saisin itse viimeinkin vaihtaa siihen pisteitä! | |
|
| |
Fionae
Viestien lukumäärä : 17 Join date : 03.04.2008
| Aihe: Vs: 70 Warlock Su Toukokuu 18, 2008 8:29 pm | |
| juu, lokki olis kiva saada, varsinkin kun spekki on affliction.. itse tykkään pelata afflictionia, mutta se hiukan pännii kun talenteista menee niin iso osa raidin buffimiseen oman depsin kustannuksella. eli olisi kiva saada jakaa niitä utility-talentteja jonkun kanssa. itsekkäistäkin syistä -puollan vielä gearista.. kun sulla tuo tailoring näyttää olevan, niin pienellä vaivalla saat gearin ihan killan tämän hetkisten lokkien tasolle Gief. | |
|
| |
Markz
| Aihe: Vs: 70 Warlock Su Toukokuu 18, 2008 9:28 pm | |
| No sen takia olen ollut pitkääkin affliction speccinä ihan vain sen takia että raidi sais niitä buffeja juuri sen takia ku en ole kerran vielä hit cäpätty joten varmistan että muut saavat suurimmat damaget = bossi alhaal | |
|
| |
Acedi
Viestien lukumäärä : 38 Join date : 24.03.2008 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: 70 Warlock Su Toukokuu 18, 2008 10:17 pm | |
| Jeij omasta mielestä mukaan vaan, katsotaan nyt vielä mitä muut officerit ovat mieltä. | |
|
| |
Livingdead Guild Master
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 06.04.2008 Ikä : 37 Paikkakunta : Kemi
| Aihe: Vs: 70 Warlock Su Toukokuu 18, 2008 10:52 pm | |
| tarpeeks hyvä replacement minun tilalle ku nyt varmaa täs 12h sisäl toi peliaikaki loppuu ni omasta puolest korvaamaan vaan | |
|
| |
Markz
| Aihe: Vs: 70 Warlock Ma Toukokuu 19, 2008 12:03 am | |
| Otaksun että olen sisällä? Kenelle whispailen ingame ? | |
|
| |
Vez
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 25.03.2008 Ikä : 34
| Aihe: Vs: 70 Warlock Ma Toukokuu 19, 2008 10:46 am | |
| Vez / acedi / buenos / nalkkis ja kaikki ketä vaa officereina, jos noista ei oo ketää online nii whispaat vaa jollekki ja kysäset officerii. | |
|
| |
hopeah Tykkää vastata applyihin :)
Viestien lukumäärä : 24 Join date : 16.04.2008
| Aihe: Vs: 70 Warlock Ma Toukokuu 19, 2008 12:49 pm | |
| Hyvältä näyttää, todella hyvältä.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: 70 Warlock | |
| |
|