Delete
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Delete

Finnish World of Warcraft Guild
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 70 Warlock

Siirry alas 
+4
Fionae
Celi
Nalkkis
Markz
8 posters
KirjoittajaViesti
Markz




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 18.05.2008

70 Warlock Empty
ViestiAihe: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 6:34 pm

Charrun nimi?: Markz

Ikä?: 20

Classi ja race?: Warlock Orc

Spec?: 41/0/20

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: Kyllä

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-22:00/23:00) sinulle?: Sopii minulle, ellei sitten muuta ilmene josta tietenkin ilmoitan etukäteen mahd. nopeasti.

Professionit?: Tailoring / Enchanting (Ench. 264)

Raidikokemus: Raidikokemusta löytyy kaikkialta, SSC:stä hydross ja lurker, TK:sta VR, Al'ar ja muutama runi astrolle, ja sitten tietenkin nämä kara ja za runit. Gruul ja magtheridoni myös alhaalle menny.

ex. killat: Olin ennen Laughing Skull serverillä pelaamassa Vastarinta killassa, sitten tällä ravencrestillä olen ollut iWin industryssä, Brutality ja nyt olen tällä hetkellä Reflect the Stormissa mutta siellä on menossa niin inaktiiviseksi tuo touhu etten haluaisi siellä enään olla.

Armory-link: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Markz

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Olen 20 vuotias huumorintajuinen ja sosiaalinen sälli, puhun yleensä liikaa, mutta raideissa kuuntelen ja olen hiljaa, ellen sitten huutele jos jotkut ei jotain satu huomaamaan.
Minulla on erittäin vakaa netti ja perushyvä kone, joten eiköhän raidaus onnistu.

Gearista sen verran että tiedän etten ole hitcapped, mutta olen päivittäin hakkaamassa matskuja ja runeja että saisin sen kiinni.

Ystävällisin ja kesäisin terveisin

Markz
Takaisin alkuun Siirry alas
Nalkkis
Officer
Nalkkis


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 25.03.2008
Paikkakunta : Vantaa

70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 8:14 pm

Erittäin hyvän appli, gearissakaan ei ole paljoa valittelemista.

Kyllä yksi warlock vielä mahtuu. Sisään mun puolesta Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Celi

Celi


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 08.04.2008

70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 8:22 pm

Tässä pitäisi kai warlockina itkeä kilpailun lisääntymisestä, mutta on sen verran hyvä apply oli kyllä, etten taida. Ja jos Livinkikin on lopettamaan päin, niin eiköhän meille yksi warlock mahdu. Gearissa tosiaan ei suuria murinan aiheita, vissiin pvp robe päällä, kun resigemit ja -encha. Ja oimitenmukavaa, ei talentsupojoja healthstonessa niin saisin itse viimeinkin vaihtaa siihen pisteitä! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Fionae

Fionae


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 03.04.2008

70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 8:29 pm

juu, lokki olis kiva saada, varsinkin kun spekki on affliction.. itse tykkään pelata afflictionia,
mutta se hiukan pännii kun talenteista menee niin iso osa raidin buffimiseen oman depsin kustannuksella.
eli olisi kiva saada jakaa niitä utility-talentteja jonkun kanssa. itsekkäistäkin syistä -puollan Razz
vielä gearista.. kun sulla tuo tailoring näyttää olevan, niin pienellä vaivalla saat gearin ihan killan
tämän hetkisten lokkien tasolle Smile
Gief.
Takaisin alkuun Siirry alas
Markz




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 18.05.2008

70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 9:28 pm

No sen takia olen ollut pitkääkin affliction speccinä ihan vain sen takia että raidi sais niitä buffeja juuri sen takia ku en ole kerran vielä hit cäpätty joten varmistan että muut saavat suurimmat damaget = bossi alhaal Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Acedi

Acedi


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 24.03.2008
Paikkakunta : Vantaa

70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 10:17 pm

Jeij Smile omasta mielestä mukaan vaan, katsotaan nyt vielä mitä muut officerit ovat mieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Livingdead
Guild Master
Livingdead


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 06.04.2008
Ikä : 37
Paikkakunta : Kemi

70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 10:52 pm

tarpeeks hyvä replacement minun tilalle Very Happy ku nyt varmaa täs 12h sisäl toi peliaikaki loppuu ni omasta puolest korvaamaan vaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Markz




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 18.05.2008

70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeMa Toukokuu 19, 2008 12:03 am

Otaksun että olen sisällä? Smile Kenelle whispailen ingame ? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vez

Vez


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 25.03.2008
Ikä : 33

70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeMa Toukokuu 19, 2008 10:46 am

Vez / acedi / buenos / nalkkis ja kaikki ketä vaa officereina, jos noista ei oo ketää online nii whispaat vaa jollekki ja kysäset officerii.
Takaisin alkuun Siirry alas
hopeah
Tykkää vastata applyihin :)



Viestien lukumäärä : 24
Join date : 16.04.2008

70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitimeMa Toukokuu 19, 2008 12:49 pm

Hyvältä näyttää, todella hyvältä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





70 Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: 70 Warlock   70 Warlock Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
70 Warlock
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Fleip - Warlock
» Korppipiru - Warlock
» Magmar - Warlock (Accepted)
» Undead warlock *x-realm* (Accepted.)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Delete :: Delete :: Killan sisäisiä asioita :: Hakemukset-
Siirry: