Delete
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Delete

Finnish World of Warcraft Guild
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Leikkiloota / Resto shaman (Accepted)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Leikkiloota




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 24.07.2008

Leikkiloota / Resto shaman (Accepted) Empty
ViestiAihe: Leikkiloota / Resto shaman (Accepted)   Leikkiloota / Resto shaman (Accepted) Icon_minitimeTo Heinä 24, 2008 8:48 pm

Terve!

- Minun nimi on Mikael
- Olen 17 vuotta
- Olen positiivinen persoona ja huonot vitsi ovat minun special skill
- Minun characterin nimi on Leikkiloota
- Suosimani spec on resto joka on minun main gear, mutta minulla on jotain enhacement ja elemental epaxeja pankissa joten respec onnistuu myös
- Linkki armoryyn vaikka siellä on varmaan pvp gear päällä http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Leikkiloota , mutta pve gearissa on yli 1800 ub healing +
- Raidi kokemusta minulla on karasta, Lurkerilta ja voidilta, mutta takuthan voi aina lukea netistä
- Kaikki muut heroic avaimetki löytyy paitsi ei vielä hc mgt, mutta sekin on tulossa
- Olen ollut killassa jo jonkun aikaa, mutta tein re-applyt, koska haluan päästä raidaan ja juttelemaan mukavien ihmisten kanssa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarevokk
Admin
Sarevokk


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 24.03.2008
Paikkakunta : Kuusankoski

Leikkiloota / Resto shaman (Accepted) Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkiloota / Resto shaman (Accepted)   Leikkiloota / Resto shaman (Accepted) Icon_minitimePe Heinä 25, 2008 1:17 pm

Hyvä pelaaja kanssa, sienissä välillä mutta kyllä sen kestää Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://delete.forummotion.com
Leikkiloota




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 24.07.2008

Leikkiloota / Resto shaman (Accepted) Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkiloota / Resto shaman (Accepted)   Leikkiloota / Resto shaman (Accepted) Icon_minitimeLa Heinä 26, 2008 8:44 pm

Kiits Very Happy Et se sinäkää sare voi väittää ettet ikinä ois sienissäs Very Happy Se on sama olla aina vähä Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Leikkiloota / Resto shaman (Accepted) Empty
ViestiAihe: Vs: Leikkiloota / Resto shaman (Accepted)   Leikkiloota / Resto shaman (Accepted) Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Leikkiloota / Resto shaman (Accepted)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Deicide - Shaman (Accepted)
» Ayfa-Shaman! (Accepted)
» Kullervo - Resto shamaani (Accepted)
» Groggz - Resto Shaman

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Delete :: Delete :: Killan sisäisiä asioita :: Hakemukset :: Re-apply-
Siirry: