Charrun nimi: Karvanilkka
Ikä: 28
Classi ja race: Priest, belf
Spec: 23/38/0 (tällä hetkellä)
Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi: Tietty, PVE vaatii paneutumista.
Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-22:00/23:00) sinulle: Raidi ajat kuulostaa järkeviltä. Töistä pääsen 17.00 => kotosalla noin 35min siitä, riippuen kuinka kauan kestää laittaa puulaaketti pakettiin aina.
Professionit: Tailor 375, enskaus 374
Attunementit: Eikös näihin tullu jotai muutoksia?
Raidikokemus: Karatsaani vedetty tankin ja hillerin näkökulmasta läpitte. ZA 2 ekaa bossia
ex. killat: Moottori (TBC) ja Nove Avataran (kaveri meisinki, pvp, 5-man ajoi) jäsenhä mie oon ikuisesti vaikken siellä listoilla oliskaa
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=KarvanilkkaMuuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta: Tuossa itse linkissä taitaa olla farmaus kamat niskassa, PVE kamit päällä + heal painuu jonnei 1800 yläpuolelle. Vezin kanssa tuossa taannoin juttelinkin, taisi olla Eeppisen epäonnistumisen aikoihin liittymisestä, ollut vaan niin pirun kova kiirus tässä viimosen kuukauden ettei oo kerenny keskittyy muuhunkuin töihin ja nukkumiseen.
Muuta oleellista mitä miusta on hyvä tietää. Sosiaalinen, asioihin kantaa ottava ja ei en mie turhista hermostu, oonha mie leppoisa etelä-karjalaine
ps. reggasin karvanilkankin, mut ehä mie muista koti postin salasanaa tai käyttäjätunnusta (töissä siis olen). Mutta huudelkaa tuossa pelin äärellä jos tahdotte lisätietoja tms. Hiiligearissa on potta, wandi ja 1 trinketti sinistä, muut on purppuraa.