Delete
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Delete

Finnish World of Warcraft Guild
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Baraga - Shammy

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Baraga




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 22.04.2008

Baraga - Shammy Empty
ViestiAihe: Baraga - Shammy   Baraga - Shammy Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 3:00 pm

Ellikkäs oon nastolalainen 24v kaveri joka pellaillee shammaanilla Very Happy (viikoloppusin tosi iltoina pienessä ollusessa välillä =P)

gearia on jonki verran. 2 melee gearia pvp, pve. resto geari ja emmetaali geari (vähä kehnompi) Cool

meleenä oon tottunu hilluu ja mielellää hillunki^^ ja tietysti restona aina tarpeen mukkaa Laughing
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Baraga

pvp.gearin ressi: 303 vasta Smile

resto kamoissa +hiilinki on noin 1500 ja emme taali vähä jäles kute sanoinki mut +spel dama on 600 Embarassed

pve melee kamoissa critti 25 ja ap 1472 ja offissa on executioni ja kamoi jo keräämäs main hand asseesee kuha eka saan badgeil sen ostettuu Laughing

raid: kokemus. kara full. ssc full. tk kael:ii vaille. gruul full. makke full.ZA full, BT ja hyjalista ei ole viel kokkemusta Razz

mut jos tullee jottain kysseltävää niin suopi kyssyy oon melko hyvin onlinessa BARAGA:lla Twisted Evil

yst.terv.baraga
Takaisin alkuun Siirry alas
Acedi

Acedi


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 24.03.2008
Paikkakunta : Vantaa

Baraga - Shammy Empty
ViestiAihe: Vs: Baraga - Shammy   Baraga - Shammy Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 5:34 pm

Resto shamaanille olisi varmaankin tilaa Smile Viitsitkö laittaa vielä tähän hakemukseen vastaukset kysymyksiin jotka esitetään hakemus-foorumin ilmoituksessa. Muuten kaikinpuolin asiat tuntuvat olevan kunnossa

- Acedi
Takaisin alkuun Siirry alas
Baraga




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 22.04.2008

Baraga - Shammy Empty
ViestiAihe: dodii   Baraga - Shammy Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 6:04 pm

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-22:00/23:00) sinulle?:
KYLLÄ ^^

ja siis oon valmis aina tarpeen tullen vaihtaa spekkii.hehe. en ole turhaa kerränny 3 eri gearii pve tarkoitukseen + pvp
kuten jo sanoin niin emmetaali kaipaa hiukka lisä buustii. et kyll hä mie oon aina valmis vaihtammaa jos muutki on =D=D=D=D ja miks ei ois =P


aikasempii kiltoi on ollu deisui, FD, desolate ja OFTW aikoinaan.
viimeeks olen ollu deisuin leivis enne muuttoo. (muutin ja oli 3kk paussi) ja nyt siis taas jatkan ja ajattelin hakkee teille koska ootte mun gearille sopiva eli maholli suuksia päästä raidailee, aika semmis sitä mahollisuutta ennää ollu ku porukka on vaa niin paljo menny etteepäite Cool

raidaajana olen pitkähermonen ja aina huumorii löytynnä ^^ eli turha pelätä että oon joku higu huutaja jne. Cool
noh mut lissää kyll kyll kyssyy saapi Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Baraga - Shammy Empty
ViestiAihe: Vs: Baraga - Shammy   Baraga - Shammy Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Baraga - Shammy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rutistus - Enhancement Shammy (re-apply)
» Rutistus-Enhantment shammy (DECLINED)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Delete :: Delete :: Killan sisäisiä asioita :: Hakemukset-
Siirry: