Delete
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Delete

Finnish World of Warcraft Guild
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sadzi - Warrior

Siirry alas 
+5
Acedi
Vez
Nalkkis
hopeah
sadzi
9 posters
KirjoittajaViesti
sadzi




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 27.04.2008

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeSu Huhti 27, 2008 1:55 pm

Charrun nimi?: Sadzi

Ikä?: 19

Classi ja race?: Orc warrior

Spec?: Fury (17/44)

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: Kyllä olen

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-22:00/23:00) sinulle?: Sopii todella hyvin vaikka raidit jatkuisivat pidempäänkin

Professionit?: BS ja Mining kummatkin 375

Raidikokemus: SSC lady vashjille ja sitten TK pari bossia

ex. killat: Mokoma & Hunsvotit

Armory-link: Tässä

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Juu olen 19vuotias opiskelija Seinäjoelta joka varmaan valmistuu nytten datanomiksi tai ainakin toivon niin.. Wowia on tullut pelailtua jo 2kk sen ilmestymisen jälkeen että tiedän pelistä melkeimpä kaiken mitä pitää. Alkoholia tulee aina joskus juotua mutta se yleensä kohdistuu viikonlopulle jolloin raideja on yleensä vähemmän joten ei pitäisi raidaamiseen vaikuttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
hopeah
Tykkää vastata applyihin :)



Viestien lukumäärä : 24
Join date : 16.04.2008

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeSu Huhti 27, 2008 3:35 pm

Geari näyttää hyvältä, ja niin koko applykin. Omasta puolesta mukaan vaa, mutta antaa ylempiarvoisten kuitenki päättää :]

-Hopeah
Takaisin alkuun Siirry alas
Nalkkis
Officer
Nalkkis


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 25.03.2008
Paikkakunta : Vantaa

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Vs: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeSu Huhti 27, 2008 3:38 pm

Najs, näyttää hyvältä Razz

Todellakin sisään mun puolesta : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Vez

Vez


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 25.03.2008
Ikä : 33

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Vs: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeSu Huhti 27, 2008 3:49 pm

tästä näpsäkkä kilpailia resistylle, kannatan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Acedi

Acedi


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 24.03.2008
Paikkakunta : Vantaa

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Vs: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeSu Huhti 27, 2008 4:08 pm

Jeps Smile invin kiltaan kuhan näkyy seuraavan kerran online.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sensitiivi

Sensitiivi


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 01.04.2008
Paikkakunta : Pori

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Vs: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeSu Huhti 27, 2008 8:20 pm

"Alkoholia tulee aina joskus juotua mutta se yleensä kohdistuu viikonlopulle jolloin raideja on yleensä vähemmän joten ei pitäisi raidaamiseen vaikuttaa."

kaljamiehiä lisää <3 cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Darghan

Darghan


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 25.03.2008
Paikkakunta : AA - Aurajoen atleetit

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Vs: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeSu Huhti 27, 2008 8:48 pm

Miks lähdit hunsvoteist
Takaisin alkuun Siirry alas
Paltsu
Officer



Viestien lukumäärä : 44
Join date : 25.03.2008
Ikä : 36
Paikkakunta : Kemi

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Vs: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeSu Huhti 27, 2008 11:16 pm

warruja riittää killassa entuudestaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Livingdead
Guild Master
Livingdead


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 06.04.2008
Ikä : 37
Paikkakunta : Kemi

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Vs: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeMa Huhti 28, 2008 7:57 am

joo siis mun mielest meil on killas jo ihan tarpeeks tankkeja... ja omasta mielestä mitä raideil oon ollu ni meil on tarpeeks hyvä dps:kin, ja paranee entuudestaan ku porukka gearaantuu kokoajan...

imo tää tapaus ois decline... hunsvoteista alkaa porukka hakemaan tänne ku aletaan olla tasoissa ja jos eivät siel pääse raidaan... ja kohta sama ilmestys alkaa varmaa tapahtua Deletessäki jos kokoajan invataa vaa lisää sakkia... otettas sitte vasta sitä porukkaa lisää ku tarvitaa 40man raideihin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vez

Vez


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 25.03.2008
Ikä : 33

Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Vs: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitimeMa Huhti 28, 2008 11:29 am

Livingdead kirjoitti:
joo siis mun mielest meil on killas jo ihan tarpeeks tankkeja... ja omasta mielestä mitä raideil oon ollu ni meil on tarpeeks hyvä dps:kin, ja paranee entuudestaan ku porukka gearaantuu kokoajan...

meillä on tähän mennessä ollu yks dps warrior killassa että toinen ei ole pahaks ollenkaan. tohon viimiseen osioon minkä kirjotit niin olen samoilla linjoilla, ovet kiinni kohta vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sadzi - Warrior Empty
ViestiAihe: Vs: Sadzi - Warrior   Sadzi - Warrior Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sadzi - Warrior
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Warrior - Magnanimus
» Berserkki - Warrior
» Gulkluk warrior
» Madgrunt, 70 warrior

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Delete :: Delete :: Killan sisäisiä asioita :: Hakemukset-
Siirry: