| Sadzi - Warrior | |
|
+5Acedi Vez Nalkkis hopeah sadzi 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sadzi
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 27.04.2008
| Aihe: Sadzi - Warrior Su Huhti 27, 2008 1:55 pm | |
| Charrun nimi?: Sadzi Ikä?: 19 Classi ja race?: Orc warrior Spec?: Fury (17/44) Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: Kyllä olen Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-22:00/23:00) sinulle?: Sopii todella hyvin vaikka raidit jatkuisivat pidempäänkin Professionit?: BS ja Mining kummatkin 375 Raidikokemus: SSC lady vashjille ja sitten TK pari bossia ex. killat: Mokoma & Hunsvotit Armory-link: TässäMuuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Juu olen 19vuotias opiskelija Seinäjoelta joka varmaan valmistuu nytten datanomiksi tai ainakin toivon niin.. Wowia on tullut pelailtua jo 2kk sen ilmestymisen jälkeen että tiedän pelistä melkeimpä kaiken mitä pitää. Alkoholia tulee aina joskus juotua mutta se yleensä kohdistuu viikonlopulle jolloin raideja on yleensä vähemmän joten ei pitäisi raidaamiseen vaikuttaa. | |
|
| |
hopeah Tykkää vastata applyihin :)
Viestien lukumäärä : 24 Join date : 16.04.2008
| Aihe: Sadzi - Warrior Su Huhti 27, 2008 3:35 pm | |
| Geari näyttää hyvältä, ja niin koko applykin. Omasta puolesta mukaan vaa, mutta antaa ylempiarvoisten kuitenki päättää :]
-Hopeah | |
|
| |
Nalkkis Officer
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 25.03.2008 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Sadzi - Warrior Su Huhti 27, 2008 3:38 pm | |
| Najs, näyttää hyvältä Todellakin sisään mun puolesta : ) | |
|
| |
Vez
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 25.03.2008 Ikä : 34
| Aihe: Vs: Sadzi - Warrior Su Huhti 27, 2008 3:49 pm | |
| tästä näpsäkkä kilpailia resistylle, kannatan! | |
|
| |
Acedi
Viestien lukumäärä : 38 Join date : 24.03.2008 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Sadzi - Warrior Su Huhti 27, 2008 4:08 pm | |
| Jeps invin kiltaan kuhan näkyy seuraavan kerran online. | |
|
| |
Sensitiivi
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 01.04.2008 Paikkakunta : Pori